22 December 2010

Tomb Raider 6 Angel of Darkness
nivo 24: Maximum Containment Area (play as Kurtis Trent)

VAŽNO: Kao i na prošlom nivou, i na ovom nivou važi pravilo da treba da uštedite svaki medipak, i svaki metak treba pametno da potrošite. Na kraju ovog nivoa Kertis mora da pobedi Proto Nefilima, i to će biti veliki gubitak municije, a verujem da ćete bar jedan veliki medipak morati da potrošite. Međutim, u nastavku igrice Kertisa očekuje jako teška borba protiv Boazove, i tu će vam trebati i municije i energije u što većoj meri. Dakle, oprezno i štedljivo sa zalihama, čuvajte često poziciju i probajte da pređete ovaj nivo sa što manjim gubicima (koristite karate udarce kad god možete, umesto oružja). Ovaj walkthrough je napisan tako da što pre pređete ovaj nivo sa što manje gubitaka. Neke prostorije na ovom nivou treba izbegavati, jer u njima nećete naći ništa korisno, a srešćete mutante.

ŠALTER: Kad se nivo učita, idite napred do kraja hodnika, otvorite vrata i uđite u mali hodnik sa šalterom sa leve strane. U prolazu sa desne strane polomljen je pod i ta rupa je ispunjena vodom. Imajte na umu da Kertis ne ume da pliva, i ako upadne u vodu, umreće. Hodajte do ivice ove rupe s vodom, i okrenite Kertisa licem prema zidu sa desne strane. Skočite u vis da se uhvatite za kabl iznad vode, i verite se bočno u levo, da Kertis pređe na drugu stranu vode. Tu pokupite okvir municije i vratite se istim putem nazad do šaltera.

Idite desno, otvorite rešetkasta vrata, a potom još jedna vrata u sledećem hodniku. Ovde idite desno i priđite drugim vratima s leve strane, da upotrebite Kertisove telepatske sposobnosti i pročitate šifru na leđima jednog mrtvog radnika: 17068. Vratite se nazad do šaltera, otvorite vrata s desne strane i unutar šaltera priđite brojčaniku na stolu i ukucajte šifru da otključate ona vrata gde ste maločas saznali šifru. Izađite iz šaltera pa idite levo prema odeljenju sa bolničkim sobama.

BOLNIČKE SOBE: Na ovom delu treba izbegavati pojedine prostorije, jer se u njima kriju samo mutanti, i u kojima ništa korisno nećete naći. Kad dođete do hodnika sa sobama, idite desno i na druga vrata s leve strane (gde ste dobili šifru maločas). U toj sobi priđite mrtvom čuvaru i uzmite Sanatorijumsku karticu niskog ovlašćenja kao i okvir municije od njega. Na stolu pokupite i čokoladicu. Jedan mutant će vas napasti s leđa; ubijte ga, udarcima ili oružjem. Vratite se nazad na hodnik, idite levo pa za ugao. Upotrebite karticu u čitaču da otvorite velika metalna vrata.

Iza ovih vrata nalazi se raskrsnica hodnika. Ne idite levo i ne ulazite u sobu u tom hodniku, jer unutra nema ničega osim dva mutanta. Umesto toga, idite pravo u kratak hodnik pa uđite u otvorenu sobu s desne strane. Na krevetu, u torbi, naći ćete okvir municije. Vratite se nazad na hodnik pa uđite u hodnik koji vam je sada s leve strane. Otvorite dvostruka vrata na kraju hodnika i prođite u sledeću zonu.

LABORATORIJE: U hodniku pravo ispred vas nalazi se jedan čuvar (videćete kako vas drži na nišanu). Nemojte ići prema njemu i nemojte ga ubijati, jer nemate potrebe za tim. Kasnije će ovaj čuvar na drugi način da umre. Umesto toga, idite u hodnik desno, sledite ga do kraja pa skrenite za ugao levo. Ubijte jednog mutanta ovde, idite dalje pravo do T-raskrsnice, skrenite levo i ubijte još jednog mutanta.

Sada pokušajte da otvorite vrata u hodniku desno od T-raskrsnice. Ako uspete da otvorite ova vrata sa Karticom nižeg ovlašćenja, onda ćete preskočiti borbu sa jednim mutantom i odmah ćete otići na kraj nivoa, što predstavlja uštedu municije. U tom slučaju pređite na pasus: PROTO NEFILIM. Ako čitač ne prihvati ovu karticu, moraćete da nađete drugu karticu. U tom slučaju vratite se nazad do ulaza u ovu zonu (čuvar je u hodniku pravo, a vi ste išli hodnikom desno). U hodniku desno otvorite vrata laboratorije da pustite Proto Nefilima napolje. Nemojte ulaziti u laboratoriju, da ne biste morali da ubijate još jednog mutanta. Umesto toga, idite u onaj hodnik sa čuvarom. U međuvremenu Proto Nefilim je ubio tog nesretnika.

Sledite taj ventilacioni tunel do spiralnog stepeništa, pa siđite do dna stepeništa i uđite u hodnik s desne strane. Sledite ga levo za ugao i otvorite vrata na kraju hodnika. Idite do sledećih vrata i uđite u veliku kružnu prostoriju.

INKUBATOR: Ovo je inkubator u kome je čuvan Proto Nefilim pre nego što je pobegao. Po ulasku idite desno, do merdevina, pa se popnite na gornji nivo. Odatle idite levo, pa skrenite na stazu s leve strane i idite do inkubatora. Popnite se na krov inkubatora, idite desno i skočite na polomljenu stazu na najvišem nivou. Sledite stazu u levo, preskočite iz zaleta rupu i potom se popnite u ventilacioni tunel sa desne strane.

Sledite tunel do otvora u podu, propadnite kroz otvor pa siđite do dna tunela. Sledite sledeći tunel do T-raskrsnice, skrenite desno i idite do sledećeg račvanja. Skrenite levo, pa potom desno, i sledite tunel do kraja, dok ne dođete u okno sa merdivinama. Popnite se uz merdevine, uzmite Karticu srednjeg ovlašćenja i čokoladicu od mrtvih čuvara, pritisnite dugme na zidu da otvorite vrata u hodniku, i izađite nazad u onaj hodnik laboratorije. Idite levo, pa za ugao levo, upotrebite karticu u čitaču da otvorite velika vrata, i prođite napred u sledeću zonu.

PROTO NEFILIM: Siđite niz stepenice da pokrenete kratku cut-scenu: Vidimo kako se Proto Nefilim prikrada Kertisu. Kertis koristi svoje moći da zatvori vrata između sebe i Nefilima, ali čudovište ulazi u ventilacione tunele, pronalazi put do Kertisa i napada ga.

Sad treba da ubijete Proto Nefilima. To nije jednostavno učiniti, pošto je ovaj mutant veoma brz, spretan i opasan. A osim toga, vi po svaku cenu morate da sačuvate zalihe energije i da potrošite što manje municije, jer će vam sve to trebati za kasnije. Evo nekoliko taktičkih uputstava za lakše pobeđivanje Proto Nefilima:

  • Treba četiri puta da oterate Proto Nefilima dok ga ne ubijete. Kada počnete borbu prvi put, priđite Nefilimu veoma blizu i pucajte u njega. Krećite se u levo ili desno i kružite oko Nefilima dok pucate. Čim Kertis prestane da nišani u njega, prestanite da pucate.
  • Kad prvi put oterate Nefilima, brzo otrčite do okvira municije koji se nalazi u krajnjem levom uglu prostorije, i do velikog medipaka koji se nalazi u bližem levom uglu prostorije. Dok se Proto Nefilim oporavi i ponovo vas napadne, otrčite nazad do ulaza u prostoriju, i okrenite se prema velikoj mašini. Tu sačekajte sledeći Nefilimov napad. Čim ga Kertis uzme na nišan, pucajte. Uz malo sreće, oteraćete ga po drugi put pre nego što vam se približi i povredi vas.
  • Ponovite ovo još dva puta. Kada četvrti put oterate Nefilima, priđite mu da pokrenete cut-scenu u kojoj Kertis izvlači svoje Periapt sečivo i njime ubija Proto Nefilima.
  • Ukoliko vam tokom borbe nestane municija, onaj okvir u ćošku će se ponovo pojaviti. Možete ga pokupiti neograničeni broj puta, ali samo pod uslovom da Kertisov Boran X ostane bez municije.
  • Ako želite da uzmete medipak ili okvir municije, nemojte to činiti u toku borbe, jer će vam Proto Nefilim naneti ogromne gubitke, a i nije tako jednostavno upravljati Kertisom dok nišani. Sačekajte da prvo oterate Nefilima, pa dok čekate da se oporavi i ponovo vas napadne, onda pokupite municiju odnosno medipak.
  • Ako vam ponestaje municije, i ako morate da uzmete ponovo onaj okvir iz ćoška, pokušajte da prvo oterate Nefilima. On će otići da se oporavi. Istrošite preostale metkove na prazno, otrčite po novi okvir, pa se vratite na svoje mesto blizu ulaza, da sačekate novi napad.
  • Ako ne uspevate da pobedite Nefilima, ili ako ste potrošili previše energije i municije, možete skinuti i upotrebiti moj savegame fajl na ovoj deonici. U njemu Kertis ima 12 okvira municije, dva velika medipaka i kutiju pilula. Savegame možete skinuti ovde. Ovaj savegame fajl će raditi samo ukoliko ste svoju verziju igrice pačovali v52 pačom. Ako niste pačovali igricu, možete pač v52 preuzeti na ovoj stranici.
VAŽNO: Nemojte čuvati poziciju kad oborite Nefilima po četvrti put, i pre nego što počne cut-scena u kojoj Kertis ubija Nefilima Periapt oštricom. Ako to učinite, i učitate ovu snimljenu poziciju, Nefilim će biti mrtav, a vi nećete moći da upotrebite prekidač da izađete iz prostorije, pa ćete borbu morati ponovo da odigrate.

Posle cut-scene priđite mašini nasuprot ulaza i povucite polugu da završite nivo.

FMV: Vidimo kako se Kertis vraća u vazdušnu komoru po Laru. Ali, ona ga čeka u zasedi, skače na njega i drži ga na nišanu. Ali u tom trenutku se iza Kertisovih leđa pojavljuje još jedan mutant, i Lara ga ubija. Nakon toga pretresa i razoružava Kertisa. U razgovoru između njih dvoje saznajemo da je peta Obscura slika sakrivena u Riznici Trofeja ispod Strahova, i da će Ekhart upotrebiti Sanglif da oživi Spavača i uzgoji rasu Nefilima. Zbog toga uzima organe od svojih žrtava, da mu posluže u genetskom inženjeringu. Takođe saznajemo da postoje tri Periapt oštrice, i da one u stvari predstavljaju oružje Lux Veritatis bratstva koje jedino može da ubije Crnog Alhemičara Ekharta. Kertis otkriva Lari da su dva Periapt sečiva poverena njegovom ocu na čuvanje, ali da ga je Ekhart ubio da bi se dokopao sečiva. Međutim, nije mu uspelo da uzme sečiva, i sada Kertis želi da osveti oca. On i Lara se dogovaraju da Kertis ode po treće Periapt sečivo, dok ona bude tražila petu Obscura sliku.


U sledećem FMV prikazu vidimo Gandersona i Ekharta kako razgovaraju o Lari i Kertisu. Ekhart kaže kako je mnogo ljudi izgubio pokušavajući da otvori Trezor Trofeja, i da je bolje da puste Laru da nađe petu Obscura sliku i ubiju je pre nego što pokuša da je uništi. 

No comments:

Post a Comment