Custom Tomb Raider
Beyond the Scion
Cut-scena: U tišini svog doma Lara čita pismo svoje koleginice iz Šri Lanke, koja smatra da Lara, iako pouzdana osoba, nije dorasla zadatku da čuva Skion od moguće krađe. Pošto se nikad ne zna šta je Natla sve spremna da učini da bi se dokopala Skiona, profesorka arheologije iz Šri Lanke savetuje Laru da sakrije delove Skiona na tri različite lokacije širom sveta, gde ih niko nikada neće pronaći. Međutim, ona ne sme da otkrije Lari u pismu koje su to lokacije, već joj govori da umesto toga ode u Australiju i nađe Vilijema Dva-Psa, koji će joj pokazati jednu pećinu. Lara mora da prođe kroz tu pećinu i nađe u toj pećini mapu gde će videti gde se nalaze lokacije tri drevna hrama u kojima će sakriti delove Skiona...
Cut-scena: Lara stiže u Australiju i ulazi u jednu bakalnicu u australijskoj zabiti. Prodavačica aboridžanskog porekla je upućuje na Bilija Dva-Psa, i Lara joj se zahvaljuje na informaciji.
DRUGI NIVO: Dreamtime - The Legend Begins
PEĆINA SA ZAMKAMA: Nivo počinjete u mračnoj pećini, ali i uprkos tome, štedite baklje koliko god je to moguće, trebaće vam kasnije. Pratite vijugavi tunel do male pećine sa vombatom, skoro pa bezopasnim neprijateljem. Na sledećem račvanju idite prvo desno i nađite kutiju baklji. Idite dalje do sledećeg tunela, i do jame sa šiljcima. Skočite dijagonalno u nišu s desne strane, pa zatim u visoki otvor preko puta jame. Popnite se na stene s desne strane, pa potom na stene s leve strane, pa idite do sledeće krivine, gde vas čeka kamena kugla. Kada je čujete i vidite da dolazi, izvedite kolut i trčite dalje od nje. Kad stignete do jame sa šiljcima, skočite nazad u nišu. Dok se kugla kotrlja prema jami, skočite dijagonalno u nišu desno ili levo, jer kugla može da ubije Laru ako stoji u srednjoj niši. Nakon toga, vratite se u tunel i izađite iz pećine na svetlost dana.
BILI DVA-PSA: Blizu žutog džipa Lara će sresti Bilija, i lepo se sa njim ispričati. Ako istražite ovu čistinu, naći ćete mali medipak i kutiju sačme unutar Bilijeve barake, a napašće vas i jedan kengur u prostoru ograđenom žicom. Na drugoj strani kampa napašće vas dva dinga. Ovde, na visokoj stazi, između žbunja, naći ćete još sačme. Ako opet priđete Biliju, on će opet da popriča sa Larom. Morate nekoliko puta da mu priđete, dok Bili ne odluči da postane Larin vodič. Još dva kengura će se pojaviti odnekud dok Bili traži šibice da zapali svoju baklju.
DUBOKA JAMA: Bili otvara vrata pećine, pa možete da uđete. Usput će Bili da pali baklje po pećini, otvara vrata i govori kao navijen ;) Držite se Bilija sve dok vam je potreban. U velikoj pećini spustite se merdevinama do dna jame, ubijte dve zverke i pronađite tunel u severnom uglu. Skrenite desno na račvanju i nađite metkove za Revolver skrivene u jednoj niši. Vratite se do račvanja i idite drugim krakom. Okrenite točkić da podignete platformu u velikoj pećini i posmatrajte kako vaš vodič skače po njoj ka drugoj strani. Vratite se do velike pećine i nađite baklje u niši na severnoj strani. Popnite se uz dva kamena na južnom zidu, i okrenite se licem prema merdevinama. Skočite iz zaleta prema njima i popnite se do ulaza. Iz zaleta skočite na centralni stub, pa potom na drvenu platformu koje ste podigli. Sa nje skočite iz zaleta da se okačite za stenu, popnite se i izađite iz pećine.
PONOR: Nemojte skakati u vodu ispod, jer je suviše plitka, i Lara će slomiti koske. Pažljivo hodajte na ovom mestu i pratite stenovitu stazu duž leve litice, do malog medipaka. Vratite se do sredine ponora, gde se nalazi jedna trouglasta izbočina. Na drugoj strani ponora takođe vidite jednu trouglastu izbočinu. Baš ispod te izbočine nalazi se još jedna trouglasta izbočina, na koju morate da siđete. Pošto ne možete da visite na ivici trouglastih izbočina, morate da "sletite" sa izbočine na kojoj stojite na izbočinu ispod (samo potrčite prema njoj i sletite sa ivice, uz Akciju). Priđite vratima i vodič će ih otvoriti za vas. Sledite Bilija do niže kamene staze iznad ponora. On će otvoriti još jedna vrata za vas i obići perimetar da bi upalio baklju na drugoj strani. Sledite ga i pokupite kutiju sačme sa zemlje.
Sad morate da siđete do niže kamene staze. Okrenite se prema ponoru, da vam baklja bude iza leđa, i hodajte do ivice. Skočite dijagonalno na kamen desno, i visite na njegovoj ivici. Lara će izgubiti oko 80 posto energije u ovom padu, zato se pobrinite da je ima dovoljno. Padnite i uđite u tunel u blizini, pronađite prekidač u njemu i usput ubijte dva vombata. Otvoriće se vrata blizu vodiča, pa oboje možete da krenete dalje. Vratite se do vodiča i obratite pažnju na suptilne savete koje vam vodič daje na ovom mestu. Očigledno da morate naći način da stignete živi i čitavi na dno ponora. Čim se vratite do ponora, skrenite levo na izbočeni kockasti kamen i iz zaleta preskočite ponor. Pravo napred, u niši s leve strane, naći ćete veliki medipak (istočna strana). Vratite se do ivice ponora, gde ste maločas doskočili, iz zaleta preskočite ponor, uhvatite se za ivicu stene, ali ovog puta padnite sa ivice na drvenu platformu ispod. Okrenite se u pravcu juga i trčite prema zidu. Pobrinite se da Lara ima 100 posto energije. Kada sleti sa drvene platforme, pritisnite Akciju da bi mogla da sleti na kosinu. Lara će skliznuti na drugu drvenu platformu. Okačite se za njenu ivicu i padnite u vodu ispod.
JEZERO: Sledite reku i požurite da se popnete na kamen sa koga možete da ubijete ogromnog krokodila. Levo od ulaza, na malom kamenu, naći ćete mali medipak. Potom priđite dubokoj podvodnoj jami da namamite drugog krokodila da se pojavi, i ubijte ga sa bezbednog mesta. Skočite u vodu i plivajte kroz tunel. Kada vidite nišu s leve strane, uđite odmah u nju, da se sklonite s puta ogromnoj kugli. Pazite, kad se kugla otkotrlja do dna kosine, vratiće se unazad, zato pazite. Ostanite u niši i sačekajte da se kugla otkotrlja u desno i brzo otplivajte u levo, i budite brži od kugle koja vas prati. Uđite u sledeću nišu levo i odmah idite naviše, da se sklonite od druge kamene kugle. Kad kugla prođe mimo vas, plivajte naniže nazad u tunel, pa do kraja tunela. Na kraju ovog tunela možete da izronite i popnete se iz vode.
PEĆINA S MAPOM: Videćete da vas vodič čeka na drugoj strani vrata. S desne strane nalazi se ogromna mapa sveta, ali prvo morate da pustite vodič da uđe. Pronađite pokretnu kutiju levo od ulaza i odgurajte je na podni znak sa naslikanom šakom. Izvucite drugi pokretni blok iz zida i odgurajte ga do drugog podnog znaka. Ovo će otvoriti vrata vodiču, i on će svojom bakljom baciti malo svetla na mapu, pa će Lara moći da završi nivo.
No comments:
Post a Comment