Tomb Raider 3 Adventures of Lara Croft
India, nivo 1: Jungle (Džungla)
tajne: 6
VAŽNO: Ako sakupite sve tajne u celoj igrici, na kraju igrice imaćete pristup bonus-nivou. Za razliku od prošlih nastavaka, ovde ne skupljate tajne u obliku artefakata, već dodatnu municiju ili medipakove, tako da imate dvostruku korist ako sakupljate tajne. Takođe, ova igrica je koncipirana drugačije od prethodnih (i idućih) nastavaka. Prvi deo igrice dešava se u Indiji, a onda imate izbor između tri među-lokacije, koje možete da pređete bilo kojim redom: Nevada, Južni Pacifik i London. Kad pređete sve tri lokacije, bićete poslati na Antarktik, u konačni obračun sa Vilardom. Veoma je bitno da odaberete Nevadu posle Indije, jer na drugom nivou Nevade Lara će izgubiti sve medipakove, oružje i municiju, i moraće da ih skuplja od nule. Ako odete prvo u Nevadu, inventar ćete izgubiti ranije, i imaćete više vremena i nivoa da sakupite dosta municije i medipakova za misiju na Antarktiku.
NAPOMENA: U igrici ćete imati priliku na par mesta da nađete zelene kristale. Njih ne možete da sakupljate i čuvate u Inventaru. Njihova funkcija je da automatski dopune Larinu energiju za 50 posto. Zato koristite ove kristale pametno. Ako ste skoro puni s energijom, nemojte uzimati kristal, već se vratite kasnije ako vam zatreba, i uzmite ga, umesto da trošite medipakove. Takođe, na prvom nivou ne morate da ubijate majmune, koji su bezopasni, osim što će ukrasti pokoji medipak.
UVODNI FMV: Pre nekoliko hiljada godina na Zemlju pada asteroid... Bogato rastinje, prepuno živog sveta, uništeno je i od prašume ostao je večiti sneg i led... Sadašnje vreme, na istom tom mestu, koje se danas zove Antarktik, nekoliko naučnika vrši iskopavanja u ledu. Ispod bušilice očitavaju se neobična energetska zračenja, i naučnicima je naređeno da prestanu da vrše bušenje. Oni pokušavaju da stupe u kontakt sa svojim kolegom koji ima zadatak da malo dalje raznese led ne bi li otkrio ruševine ispod. Previše zauzet svojim poslom, taj naučnik ne čuje svoje kolege preko radio-stanice, i aktivira detonaciju... Najednom, ispod večitog snega i leda, možemo da vidimo kipove ogromnih glava, suviše nalik na neobične kipove sa Uskršnjih ostrva. U udolini nastaloj usled eksplozije, naučnici pronalaze krstaču na grobu engleskog naučnika iz 18. veka. Čini se da Antarktik krije mnoge tajne. Odakle na Antarktiku statue identične onima u tropskim Uskršnjim ostrvima na drugoj strani planete? Kakva su to čudna energetska očitavanja? Kakva je to ekspedicija posetila Antarktik pre 200 godina? Na sva ta pitanja odgovore će nam dati Lara Kroft.
POČETNI INVENTAR:
Dupli pištolji (neograničena municija), 2 baklje, 1 VM, 1 MM
CILJ: Obići ruševine u srcu džungle i pronaći Indra ključ koji otvara kapiju hrama
VELIKA KOSINA SA SEČIVIMA: Kada se nivo učita, nalazite se na vrhu velike kosine. Ne idite napred niz kosinu, već okrenite Laru u desno i idite ka kamenju na ivici kosine. Preskočite strmi kamen pa se okrenite u levo, nizbrdo. Idite napred po kamenju na ivici kosine, i skliznite na ravan zeleni kamen. Stanite na sredinu kamena, okrenite se u levo (prema kosini) pa hodajte do ivice kamena. Običnim skokom skočite kroz lišće na kosinu koja je na tom mestu ravna. Tu ćete naći tajnu #1: SAČMARICU i 2 okvira za Uzije. Okrenite se u desno (nizbrdo) i skliznite niz kosinu do prvog jarka sa sečivima. Lara će se zaustaviti baš ispred tog jarka. Okrenite je dijagonalno u levo i skočite preko jarka na strminu odmah pored litice sa leve strane. Skliznite do kamenja sa drveto, gde ćete naći kutiju sačme. Uzmite i VM sa leve strane, ali ne mrdajte odatle dok se kamena kugla koja pada odozgo, ne zaustavi iza Lare. NAPOMENA: Štedite sačmu!!! Na kraju četvrtog nivoa misije u Indiji čeka vas prvi gazda, i Sačmarica je savršeno oružje da ga ubijete. Nećete imati priliku da sakupite previše sačme na prva četiri nivoa, zato nemojte trošiti sačmu na tigrove i ostale životinje, koje ionako nisu mnogo teški neprijatelji.
Ne silazite odatle odmah na kosinu, već se okrenite ka drvenu, tako da vam kosina bude sa desne strane. Hodajte u desnu stranu (Walk + Desno) do ivice kamena iznad kosine, i priđite stablu što je više moguće. Velikim skokom skočite da obiđete stablo i padnete na kamen iza stabla (taj skok se zove banana-skok, i znači da treba da skočite malo dijagonalno u desno, pa da skrenete Laru u levo dok je u vazduhu, da bi obišla stablo). Tu se popnite na višu stazu obrazlu zelenilom, i iza drugog stabla nađite KRISTAL i kutiju sačme koji predstavljaju tajnu #2. Idite do kraja ove staze i okrenite se uzbrdo. Skliznite niz strmo kamenje nazad na kosinu. Na kosini se okrenite nizbrdo, ostanite blizu obronka sa desne strane, pa preskočite strmi kamen pravo ispred vas. Na ravnom kamenu iznad, okačite se za ivicu tog kamena s leve strane, da visite iznad drugog jarka sa sečivima na kosini, i pomerite Laru skroz u levo, pa padnite na kosinu na drugoj strani jarka sa sečivima. Skliznite u podnožje kosine.
U podnožju kosine, pravo napred, nalazi se dvorište, ali nemojte odmah silaziti u njega. Umesto toga, idite levo, na obalu močvare. Vodite računa da ostanete na levoj strani ove obale, jer se sa desne strane nalazi močvara i Lara može da se udavi u živom blatu. Pravo napred naći ćete još jedan KRISTAL. Popnite se na zidić levo od ovog kristala, i čućete zvuk da ste našli tajnu #3. U dva mala prozora sa vodopadom pored ovog zidića naći ćete kutiju baklji i kutiju sačme. U levom uglu između ovih prozora i niskog zidića naći ćete par mina. Kad pokupite sve to, popnite se nazad preko zidića i siđite na obalu močvare. Okrenite Laru licem prema močvari, da vam zidić bude iza leđa, a kosina odakle ste došli s desne strane. Hodajte napred do ivice močvare. U desnom uglu ruševina videćete prolaz. Možete skočiti dijagonalno sa Akcijom u taj prolaz preko močvare, a možete i da prođete kroz živo blato koje ispred tog prolaza nije mnogo duboko. Prolaz vas vodi u ono dvorište ispod kosine.
DVORIŠTE SA MOČVAROM: Na sredini dvorišta nalazi se MM koji će jedan majmun pokušati da ukrade. Možete da ga ubijete i uzmete MM odmah, a možete da pustite majmuna da odnese medipak i usput vam pokaže put kojim treba da idete. Majmun će odneti medipak kroz jedan prolaz na levoj strani dvorišta (ako vam je velika kosina s desne strane). Idite za njim u taj prolaz, skrenite desno na račvanju i naći ćete MM koji je majmun tu ostavio. Povucite prekidač u ovom prolazu da otvorite jednu kapiju nazad u dvorištu. Možete se vratiti u dvorište putem kojim ste došli, ali postoji i bolji način. Levo od prekidača nalazi se prozor koji izlazi na obalu reke.
Uskočite u tu reku i pustite da struja ponese Laru. Upalite baklju ako vam je mračno pod vodom, ili povećajte osvetljenje monitora. Kada se Lara zaustavi pod vodom, tačno ispod nje biće jedan MM. Uzmite ga pa tačno iznad tog medipaka locirajte jedan podvodni tunel zakamufliran vodenom travom. Sledite taj tunel do bunara blizu dvorišta i izađite iz vode. Prođite kroz otvor s leve strane bunara, i vratite se u dvorište iz kog ste maločas došli. Kad se popnete na koren velikog drveta, okrenite se u levo i locirajte još jedno stablo. Iza tog stabla nalazi se kapija koju ste maločas otvorili. Popnite se na koren tog drveta pa uđite kroz kapiju u prostoriju sa zidom od sečiva. Taj zid je za sada nepokretan. Idite desno, nađite prekidač na zidu i povucite ga da pokrenete zid sa sečivima. Odmah izvedite kolut, potrčite napred i skočite u prozor, gde ste bezbedni od sečiva. Sačekajte da zid prođe mimo vas, siđite nazad na pod i idite levo. Tamo gde je maločas stajao zid sa sečivima, nalazi se jedan prozor. Popnite se u njega, hodajte do ivice i pritisnite Akciju da se Lara okači za žičaru. Držite Akciju dok Lara visi na žičari, pređite preko reke sa jakom strujom i piranama, i padnite na jedno ostrvce sa panjem.
DUBOKO U DŽUNGLI: Postoje dva načina da uđete dublje u džunglu sa ovog ostrvceta. Možete se popeti na panj pa odatle skočiti u otvor pravo napred, a možete ući u džunglu i sa druge strane. Sa žičare ste sišli baš ispred panja. Obiđite panj sa leve strane i okrenite se u levo. Skočite velikim skokom u plićak na desnoj strani reke, pazeći da ne skliznete u dublju vodu gde vlada jaka struja, a i gladne piranice jedva čekaju da smažu Laru. Sledite taj plićak dok ne budete mogli da se popnete na šljunkovitu obalu sa desne strane. U desnom uglu, pored stabla, naći ćete kutiju baklji, a sa leve strane prolaz sa prekidačem. Povucite taj prekidač da otvorite kapiju nedaleko odatle i odmah skočite u levo dva puta, da se popnete na stepenište i sklonite se jednoj kamenoj kugli sa puta. Potom preskočite kuglu i prođite kroz prolaz u mračni deo džungle.
Čim prođete kroz prolaz, zapazite zatvorenu kapiju pravo napred, i idite desno, preko strme stene u drugi deo džungle. Na kamenju s leve strane videćete majmuna koji pokušava da ukrade MM sa kamena. Ubijte ga i uzmite medipak, ili ga pustite da ga ukrade. Taj medipak naći ćete u istoj onoj niši gde ste maločas našli baklje. Ako želite da sakupite okvir za sada nepotrebne municije, možete da idete u deo džungle desno od kamenja gde ste našli medipak. U mračnom uglu džungle, s desne strane, nalazi se prolaz. Ako priđete tom prolazu, pojaviće se jedan tigar koga ćete morati da ubijete. Ako ne želite da ga ubijete, ne prilazite tom prolazu i ostanite u levoj strani džungle. Preskočite strmo kamenje levo od prolaza, i u desnom uglu iza stabla nađite okvire za Uzi. NAPOMENA: Ako budete posle Indije birali Nevadu, kako sam vam preporučila, onda ćete do Nevade imati samo sačmaricu na raspolaganju. Samim tim, nema potrebe da sakupljate svu municiju, osim sačme i mina, jer ćete na drugom nivou Nevade da izgubite sve sakupljene medipakove, oružje i municiju, pa nema potrebe da se previše mučite da sakupljate nešto što će loši momci da vam ukradu. Naravno, pokupite svu municiju koja se nalazi u okviru tajni, jer će vam to doneti pristup na bonus-nivo. Ja sam ovde ipak dala lokaciju sve municije, iako ne preporučujem da morate baš sve da uzmete.
Kad pokupite sve što želite, idite nazad u prvi deo džungle, pa desno prema zatvorenoj kapiji. Levo od te kapije nalazi se kapija koju ste maločas otvorili pomoću prekidača u prolazu. Uđite unutra i povucite prekidač na zidu da otvorite kapiju iznad kosine. Prođite kroz tu kapiju na stazu sa žbunjem i ubijte jednog tigra usput. Preskočite koso kamenje na desnoj strani staze, prođite kroz žbunje i uzmite kutiju sačme sa kamena u levom uglu. Vratite se nazad na stazu, idite desno i ubijte još jednog tigra. Uđite kroz prolaz u senoviti deo džungle, idite desno, popnite se na kamen i idite pravo napred, uz kamenje a ne na niži deo. U nižem delu džungle, levo od vas, nalazi se jama sa sečivima. Umesto toga, držite se blizu obronka sa desne strane, idite prema stablu na kamenju i desno od stabla nađite kutiju sačme. Obiđite stablo, uzmite okvire za Uzi, pa odatle skliznite na niži deo tla. Jama sa sečivima nalazi vam se sa leve strane. Vi idite pravo i posmatrajte jednog majmuna koji vam pokazuje put i trči ispod jednog oborenog stabla. Puzite ispod ovog stabla za majmunom, pa kad Lara ustane, uđite kroz prolaz s desne strane.
Sledite stazu između žbunja sa leve i oborenog stabla s desne strane. Sačekajte malo pre nego što uzmete KRISTAL. Idite malo uz oboreno stablo da naterate jednog tigra da se pojavi. Ubijte ga, pa uzmite onaj KRISTAL ako vam je potreban. Penjite se uz oboreno stablo otprilike do polovine. Ako želite da uzmete svaki okvir municije, onda sa stabla skočite na stazu s leve strane, idite do stabla u uglu, hodajte dijagonalno u levo i uzmite okvire za MP5. Vratite se nazad na oboreno stablo, popnite se do vrha i prođite u dvorište ruševina. Skliznite sa oborenog stabla u dvorište na levoj strani, i pazite da ne padnete kroz rupu u dvorištu na sečiva u prostoriji ispod.
DVORIŠTE RUŠEVINA: Još jedan majmun vam pokazuje put u ovom dvorištu. U levom uglu dvorišta nalazi se prozor kroz koji možete da prođete, baš kao što majmun čini. Idite tamo, i sledite stazu do sečiva koja vam se nalaze s desne strane. Hodajte kroz sečiva na drugu stranu, pa idite desno na stenu pored sečiva. Pazite da ne padnete preko ivice u prostoriju ispod. Dok ste prolazili kroz sečiva, mogli ste da zapazite da Lara posmatra jednu zelenu pukotinu visoko u litici iznad, gde se šetka jedan majmun. Okrenite se tako da vam ta litica bude s leve strane, hodajte do ivice pa skočite sa Akcijom da se uhvatite za ivicu kamena u uglu. Popnite se na kamen, uzmite MM i okrenite se u levo. Skočite u vis da se uhvatite za ivicu pukotine, verite se u levo dok Lara ne bude mogla da se popne levo od te pukotine. Nemojte puzati u pukotinu, već se popnite na kamen iznad nje i uđite u mračni tunel sa leve strane.
U tunelu idite levo do prekidača. Pre nego što povučete prekidač, okrenite se u levo i popnite se u uzani tunel odmah ispod viseće kamene kugle. U tom tunelu naći ćete tajnu #4: harpune i raketu za zolju. Vratite se nazad do prekidača, upalite baklju pa povucite prekidač da otvorite jednu kapiju u prostoriji ispod dvorišta. Kad krenete nazad niz tunel, ona kamena kugla će krenuti da se kotrlja iza vas. Zato trčite brzo pa skrenite desno u otvor kroz koji ste došli. Nema potrebe da sprintate, jer Lara ne može tako dobro i brzo da skreće dok sprinta. Kad izađete iz tunela idite desno pa siđite na nižu stazu. Odatle se spustite bezbedno na stazu ispod. Ako vam je potreban kristal, skočite nazad na onaj kamen gde ste maločas našli MM. Tu se okrenite u desno, i velikim skokom sa Akcijom skočite na braon kamen iznad zlatne rešetke. Popnite se na kamen i idite desno, gde ćete naći KRISTAL. Nemojte da padate na stazu sa sečivima, već se vratite do levog kraja staze sa kristalom, i skliznite preko ivice u dvorište na drugoj strani zida.
Priđite ivici rupe u dvorištu, i stanite preko puta oborenog stabla. Možda vam je teško to da opazite, ali verujte mi, to stablo je šuplje. Skočite sa ivice rupe da se uhvatite za otvor u stablu i upužite unutra. U stablu ćete naći tajnu #5: kutiju baklji i okvire za MP5. Puzite unazad ka otvoru stabla i okačite se za njegovu ivicu. Padnite na kosinu iznad sečiva, i držite Skok sve vreme. Lara će odskakati s jednog kosog kamena na drugi, iznad sečiva. Da biste pali na ravan pod gde nema sečiva, skrećite Laru u desno kad god bude skakala u napred (morate da skačete bez Akcije). Kad padne na ravan deo poda, ubijte dva tigra u prostoriji ispod dvorišta. Na dva kamena u uglu, levo od sečiva sa kosim kamenjem, naći ćete po par okvira za Desert Eagle. Uzmite ih ako baš želite. Pored desnog kamena sa municijom nalazi se jedan jarak sa sečivima. Nema potrebe da idete kroz taj jarak, jer vas on vraća u senoviti deo džungle; idite tuda samo ako ste zaboravili da uzmete neku od prethodne dve tajne. Ako ste uzeli sve tajne do sada, onda idite levo u drugi deo prostorije, gde ste otvorili kapiju pomoću onog prekidača u mračnom tunelu.
DŽUNGLA SA TRI KAMENE KUGLE: Čim izađete kroz kapiju u još dublju i mračniju džunglu, sa leve strane potražite jedno suvo stablo, i uzmite kutiju baklji iz njega. Siđite nazad na zemlju iz stabla, i obiđite stablo i idite u zadnji deo džungle. Na jednoj kosini sa žbunjem iznad šetka se jedan majmum. Pazite, iz žbunja će da se skotrljaju tri kamene kugle. Pretrčite preko te kosine da aktivirate dve kamene kugle da skliznu, i požurite da se sklonite u stranu. Kada se kugle zaustave, preskočite strmi deo kosine i prođite kroz žbunje, ali ne kroz sredinu, već sa leve ili desne strane, jer treća kugla dolazi baš kroz sredinu žbunja. Na drugoj strani žbunja priđite otvoru u zemlji, blizu levog obronka i jedne osušene biljke. Uzmite MM sakriven u toj biljci. Okrenite se leđima prema otvoru u zemlji i okačite se za njegovu ivicu. Padnite sa ivice da se uhvatite za ivicu tunela ispod, i pazite da pritom ne padnete na sečiva ispod. U tunelu ćete naći tajnu #6: kutiju baklji i KRISTAL. Vratite se nazad do ivice iznad sečiva i skočite običnim skokom sa Akcijom na kamen ispred. Okrenite se na suprotnu stranu i sa ivice kamena skočite običnim skokom sa Akcijom da se uhvatite za ivicu rupe iznad. Popnite se u džunglu iza žbunja i prođite kroz žbunje nazad u džunglu.
Sad idite levo kroz džunglu dok ne dođete na obalu reke. Uđite u plićak i idite desno, gde u uglu na obali reke možete da uzmete okvire za Uzi koji vam ni za šta nisu potrebni. Vratite se nazad u plitku reku i idite nizvodno prema građevini. Popnite se na nisku obalu s leve strane i odaberite jednu od dve moguće rute da uđete u ruševine na drugoj strani reke. Obe rute spajaju se u pasusu pod nazivom: POTOPLJENO DVORIŠTE HRAMA. Na obe rute sakupićete isti broj municije/medipakova, ali ćete na dužoj ruti imati dva ubistva više.
KRAĆI PUT: Uskočite u duboko jezero ispod ostrva od oborenog stabla i plivajte u ugao ruševine (dijagonalno) gde ćete doći do vrata koja se automatski otvaraju. Unutar ruševine izronite na površinu i popnite se na centralnu platformu sa bakljama. Na obe strane platforme nalaze se prekidači. Povucite oba prekidača da otvorite podvodnu kapiju i jednu zlatnu kapiju u susednoj prostoriji. Uskočite u vodu i plivajte kroz otvorenu kapiju u sledeću prostoriju. Popnite se na centralni kamen u bazenu i sa njega uzmite kutiju baklji. Sa desne strane nalazi se jedna zatvorena zlatna kapija koju nećete morati da otvarate na ovoj ruti, sa leve strane nalazi se prolaz između dve baklje koji vodi u dvorište sa stubovima, a pravo ispred nalazi se tunel gde ste upravo otvorili zlatnu kapiju. Skočite velikim skokom ka tom tunelu i u njemu upotrebite prekidač da potopite veliko dvorište sa stubovima. Vratite se nazad u prostoriju i idite desno, pa skočite na platformu sa dve baklje, i uđite u tunel između baklji, koji vodi u potopljeno dvorište.
DUŽI PUT: Sa ćoška obale koji je najbliži stablu koje pluta nasred jezera, skočite velikim skokom na stablo. Popnite se do najvišeg vrha tog stabla i skočite pravo u vis da se uhvatite za granu iznad. Popnite se na granu i povucite prekidač na obronku da otvorite kapiju u uglu hrama. Siđite nazad na stablo. Ako vam je grana sa koje ste sišli iza leđa, hodajte napred do ivice stabla i velikim skokom sa Akcijom skočite da se uhvatite za kamenje ispred zida ruševine. Popnite se i idite desno i popnite se kroz otvorenu kapiju. Sledite kratak tunel hodajući i sa ivice skočite na granu drveta ispred. Sledite vijugavu granu do žičare, i pomoću Akcije uhvatite se za žičaru, koja će vas odvesti u unutrašnjost hrama. Prođite kroz kratak tunel i popnite se na stepenik levo, pa izađite u veliko dvorište sa stubovima. Za sada ignorišite kristal koji vidite u uglu, jer će kasnije biti prilike da ga uzmete. Siđite niz stepenište i idite desno u dvorište hrama. Obračunajte se sa dva tigra, pa pronađite stub u desnom uglu, na koji Lara može da se popne. Odatle skočite dijagonalno u tunel i sledite taj tunel do prostorije sa bazenom.
Uskočite u bazen i uzmite kutiju baklji sa kamena u sredini bazena. Prolaz kroz koji ste upravo došli nalazi se između dve upaljene baklje, vama iza leđa. S leve strane nalaze vam se jedna zatvorena zlatna vrata, i još jedna takva vrata pravo ispred vas. Idite do tih zlatnih vrata ispred vas, pa skrenite desno i idite u ugao prostorije. U uglu s desne strane naći ćete pokretnu kutiju. Izvucite tu kutiju dva puta iz zida da otvorite zlatnu kapiju nedaleko od vas. Vratite se do nje, prođite unutra i upotrebite prekiač da zidu da otvorite kapak u niši gde se nalazio pokretni blok. Izađite u prostoriju sa bazenom, idite levo i obiđite pokretnu kutiju. Propadnite kroz otvoreni kapak u bazen u susednoj prostoriji. Tu se popnite iz vode na centralnu platformu gde ćete naći dva prekidača. Jedan prekidač otvara kapiju u bazenu koja vodi u prethodnu prostoriju, a drugi prekidač otvara druga zlatna vrata u susednoj prostoriji. Kada ih povučete, uskočite u vodu, plivajte kroz podvodnu kapiju koju ste upravo otvorili, pa se popnite na srednju platformu gde ste upravo otvorili kapiju. U tom tunelu naći ćete prekidač koji će potopiti ono veliko dvorište sa stubovima. Povucite ga, vratite se nazad u prethodnu dvoranu, idite desno pa kroz prolaz između dve upaljene baklje, da se vratite u veliko dvorište sa stubovima koje je sada potopljeno.
POTOPLJENO DVORIŠTE HRAMA: Uskočite u vodu pravo napred i plivajte u istom smeru dok ne dođete do ugla dva zida. Popnite se iz vode na kamen sa vodopadom s leve strane i uđite u tunel. Popnite se merdevinama u tunel iznad, pa izađite na kamen visoko iznad dvorišta. Tu se okrenite u desno i popnite se na tanak kamen iznad malog tunela, i uđite u prolaz u steni s desne strane. Tu ćete naći prekidač koji otvara jednu kapiju u sredini bazena. Vratite se nazad na platformu i ako želite kristal, skočite velikim skokom na stub u uglu s leve strane. Odatle se bezbedno spustite na zemlju pa krenite niz stepenice. Tu se popnite na prvi stub s leve strane, skočite s njega na stubove u uglu gde ćete naći KRISTAL, i najzad, skočite u veliki bazen na sredini dvorišta. Plivajte ka sredini dvorišta pa levo kroz otvorenu kapiju u široki zeleni tunel. Sledite taj tunel do kraja, gde možete da izronite i izađete iz vode.
KROV: Odmah ubijte jednog tigra u ovoj prostoriji, i pre nego što se popnete uz merdevine na krov, uzmite iz uglova kraj kipova kutiju sačme i okvire za MP5. Popnite se merdevinama na krov i požurite da uzmete INDRA KLJUČ (Indra Key) pre nego što ga jedan majmun ukrade. Ako ga majmunče ipak ukrade, naći ćete ključ malo dalje, blizu ivice krova. Izađite na ivicu krova i ubijte jednog tigra koji se šetka na stepeništu iznad močvare ispod. Spustite se na stepenište, skočite na kamen pored zatvorene kapije i otključajte kapiju u ključaonici s desne strane. Skočite na kamen s leve strane, preskočite strmi kamen ispod niše i iz niše uzmite kutiju sačme. Potom siđite u močvaru ispred otvorene kapije, i prođite kroz kapiju da završite nivo.
CUT-SCENA: Lara nalazi jedan kamp sa šatorima i osluškuje jedan glas: jedan od naučnika pokušava preko radio-stanice da stupi u kontakt sa osobljem kampa. Iz jednog šatora izlazi jedan plavokosi mladić, očigledno psihički nestabilan. Lara pokušava da razgovara s njim i objašnjava mu da je krenula u potragu za Infada artefaktom koji leži negde u ovim ruševinama. Mladić pominje, između ostalog, vudu magiju i ostale gluposti, ali, naravno, Lara ne veruje baš mnogo u sujeverja. Ona ga pita ko je još sa njim na ekspediciji, i mladić joj odgovara da su njegova dva ortaka, Rendi i Rori, ušli u hram, ali da najverovatnije više nikada neće iz hrama izaći. Ako i ona uđe, nema mnogo šanse da odatle izađe živa. Mladić se potom gubi u prašumi, a naša Lara ipak ne daje ni pet para na predviđanja ovog plavušana i nastavlja svoj put ka hramu.
HELLOOOOO!!!! :D
ReplyDeleteI know you like the Tomb Raider series, therefore, I invite you to my blog TOMB RAIDER MANIA for you current news reports:
http://tombraidermania.blogspot.com.es/
I like your website, you have a follower anymore.
Greetings from Málaga (Spain).