04 July 2013

TR2 15

Tomb Raider 2
Nivo 15: Temple of Xian (Hram Ćijan)

UMESTO BODEŽA, ZLATNI ZMAJ: Kad se nivo učita, nalazite se u predsoblju hrama, baš ispred pijedestala na kom leži Bodež Ćijana. Pre nego što krenete ka njemu, sačuvajte poziciju, ako želite da uzmete prvu tajnu na ovom nivou. Kad krenete prema bodežu, pod će se srušiti pod Larinim nogama. Da ne biste izgubili energiju od pada, i da biste uzeli tajnu, pre nego što načinite prvi korak, upalite jednu baklju, jer je podzemlje dosta mračno. Kada se pod sruši, Lara će pasti na kosinu i počeće da kliza. Držite Akciju da se uhvati za ivicu kosine. Padnite na kosinu ispod, i odmah pritisnite dugme za Kameru (Look) da vratite Larinu perspektivu. Preskočite sečivo i klizajte dalje. Velika kamena kugla će preleteti iznad Lare. Čim Lara sleti sa kosine od cigala na sivu kosinu, izvedite Skok + Kolut (Roll) da okrenete Laru uzbrdo, i držite Akciju da je naterate da se uhvati za ivicu kosine. Kad se to desi, pomerite Laru skroz u levo, gde možete da se popnete u nišu, i uzmete zlatnog zmaja (tajna #1).

NAPOMENA: Visoko iznad bazena , na levoj strani, videćete merdevine koje vode u nišu sa velikim medipakom. Međutim, ne postoji način da uzmete taj medipak. U svakom nastavku Tomb Raider igrice postoji po jedan VM koga ne možete da uzmete, verovatno zato što dizajneri igrice vole malo da zezaju nas, sirote igrače ;) Takođe, od niše sa zlatnim zmajem postoji jedna ogromna prečica koja će vam pomoći da preskočite skoro čitav ovaj nivo. Međutim, ja neću opisivati tu prečicu ovde, jer ćete na toj prečici propustiti dve tajne, a ako ste baš radoznali, pronađite prečicu sami.

Iz niše sa tajnom uskočite u bazen ispod i pustite da struja ponese Laru niz vodopade u jednu pećinu. Požurite da izađete iz vode na drvenu platformu sa merdevinama i ključaonicom, i ubijte dve ribe koje plivaju u bazenu. Još uvek nemate ključ koji otvara kapiju levo od merdevina, a kapak iznad merdevina je podignut, zato uskočite opet u vodu i plivajte ka suprotnoj strani pećine gde se nalaze dva tunela. Uđite u desni tunel, i u njemu nađite uzani tunel s desne strane, gde možete da pokupite MM. Vratite se u glavni tunel, skrenite desno i plivajte do pročelja hrama.

PROČELJE HRAMA: Izađite iz vode ispred velikog hrama, i još jednog manjeg hrama koji vam se nalazi s desne strane. Još uvek nemate ključ od malog hrama. Popnite se na stenu s leve strane, i idite u ugao dalji od velikog hrama, gde ćete naći kutiju sačme. Vratite se do pročelja velikog hrama. Tu ubijte dva tigra, i u uglu levo od velikog hrama nađite crvenu odskočnu dasku. Okrenite se licem prema jezeru a da vam veliki hram i odskočna daska budu s leve strane. Skočite u levo na odskočnu dasku, i dok je Lara u vazduhu držite Napred da Lara doskoči na krov velikog hrama. Pratite ivicu krova do suprotnog ugla gde ćete naći prekidač. Povucite ga da otvorite kapak iznad merdevina u prethodnoj pećini. Siđite bezbedno na pod ispred hrama, ubijte jednu pticu koja doleće u pećinu, uskočite u vodu i plivajte nazad do prethodne pećine, pa se opet popnite na onu drvenu platformu s merdevinama.

BAZENI LAVE: Popnite se uz merdevine u tunel iznad i ubijte jednog malog pauka u njemu. Tunel vodi na jednu stazu visoko iznad bazena sa lavom. Okačite se za ivicu te staze blizu otvora tunela i spustite se merdevinama sve dok Lara bude htela da silazi. Pustite se sa merdevina i uhvatite se za merdevine ispod. Malo niže odatle možete da vidite srebrnog zmaja, ali ako probate da padnete na tu stazu, videćete da Lara ne može da je uhvati. Zato se popnite uz ove merdevine na stazu i okačite se za ivicu staze levo od merdevina. Verite se bočno duž ivice u levo duž pukotine u zidu pećine, i kad pukotina postane dovoljno široka, popnite se u nju. Idite levo i okačite se za merdevine ispod staze. Spustite se do kraja merdevina, padnite na ivicu pukotine ispod, popnite se na stazu iznad, pa se okačite na ivicu staze desno od merdevina. Verite se uz ivicu staze u desno do niše gde vas čeka srebrni zmaj (tajna #2).

Vratite se do prethodne staze preko pukotine odakle ste došli. Kad se opet popnete na tu stazu, idite levo do kraja staze, pa skočite da se uhvatite za dugačke merdevine s leve strane. Popnite se pomoću njih na stub pa uz sledeće merdevine do visokog tunela. Sledite taj tunel i oprezno siđite u prostoriju sa sečivima na podu i širokim merdevinama. Obiđite rupu sa sečivima i popnite se uz levu stranu merdevina sve do pukotine u zidu. Tu se verite bočno u desno do kraja zida, pa sa merdevina skočite unazad sa kolutom (Roll) na kosinu iza Lare. Kad Lara padne na kosinu okrenuta uzbrdo, držite Akciju da se uhvati za ivicu kosine i da ne bi pala na sečiva ispod. Popnite se na kosinu i sa kosine skočite unazad u prolaz desno od šiljaka, i oprezno hodajte do suprotne ivice, da ne biste slučajno upali u bazen s lavom.

Polako krenite ka sredini zida desno od sečiva, i okrenite se ka bazenu s lavom. Počnite da trčite preko nestabilnih platformi iznad lave i zaustavite se na poslednjoj. Pustite da se ta platforma sruši ispod Lare i padnite na kamen ispod. Uzmite kutiju sačme sa tog kamena, i sačuvajte poziciju pre nego što uskočite u hodnik ispred. Običnim skokom uskočite u hodnik i počnite da klizate niz kosinu prema sečivima. Potom skočite i skrenite Laru u desno dok je u vazduhu, da padnete na kamen desno od kosine. Siđite s tog kamena na kamen ispod, uzmite par mina, pa se opet popnite na kamen iznad. Popnite se na kamen s leve strane, pa se okačite za pukotinu u zidu. Verite se malo u levo duž te pukotine, i popnite se u nišu sa prekidačem. Povucite ga da otvorite glavnu kapiju na velikom hramu. Uđite u prolaz levo od prekidača, uskočite u vodu ispod i plivajte kroz podvodni prolaz nazad do pročelja dva hrama.

UNUTAR VELIKOG HRAMA: Popnite se uz stepenice i prođite kroz otvorenu kapiju u glavnu odaju hrama. Unutra se nalaze mehanički ratnici sa sabljama. Idite duž sredine prostorije da vas njihove sablje ne bi zakačile. Kad prođete poslednju liniju ratnika, priđite okvirima za M-16 sa zadnje strane i uzmite ih, da vas mehanički ratnik ne bi ubio. Potom uđite u mračni otvor na desnoj strani prostorije i popnite se uz nekoliko kamenova u hodnik koji vodi do sledeće pećine sa lavom.

U ovoj pećini sačuvajte poziciju. Nalazite se na ravnoj stazi visoko iznad lave, i da biste došli do izlaza iz pećine, moraćete da skačete s jedne kosine na drugu dok najzad ne dođete do jedne ravne stene u krajnjem desnom uglu. Okrenite se tako da vam ulaz bude iza leđa i velikim skokom skočite na dugačku kosinu ispred. Skliznite skoro do kraja te kosine okrenuti nizbrdo, skočite na sledeću kosinu koja vodi u desno, skočite s nje kad dođete skoro do kraja, i padnite na malu kosinu u uglu, koja vodi u levo. Odmah skočite s nje na sledeću malu kosinu u uglu, skočite s nje i držite Akciju da se uhvatite za ivicu ravnog kamena iznad. Popnite se na taj kamen pa uz nekoliko manjih kamenova dok ne dođete do vrha kamene formacije. Tu idite do ivice kamena okrenuti prema uglu gde vidite ravne kamenove sa prolazom. Sačuvajte poziciju još jednom, jer zbog nekog misterioznog razloga, Lara ponekad može da omaši ovaj skok. Skočite velikim skokom sa Akcijom da se uhvatite za ivicu kamena, popnite se na gornji kamen i okrenite se u desno.

Pre nego što uđete u crveni tunel gde vidite prekidač, opet sačuvajte poziciju. Prekidač je samo mamac. Čim napravite prvi korak u crvenom hodniku, pod će propasti i Lara će pasti na kosinu koja vodi u malu prostoriju sa kosturom i zidovima sa sečivima. U sobi sa kosturima nalazi se MM koji je prilično teško uzeti i na vreme pobeći od sečiva. Čim Lara sklizne u sobu sa kosturima, s leve i desne strane počinju da se približavaju zidovi sa sečivima. Skočite u napred i odmah pritisnite Akciju da Lara brzo pokupi MM sa poda. Otrčite napred do prekidača na zidu i povucite ga. Odmah skočite unazad sa kolutom da se okrenete u vazduhu u pravcu vrata koja ste upravo otvorili, i jurite napred da prođete kroz ta vrata u hodnik pre nego što se sečiva suviše približe Lari. A ako vam ovo predstavlja problem, onda ponovite ceo proces bez uzimanja medipaka.

Sledite kratki hodnik do sledeće prostorije, gde vidite sivu kosinu. Krenite uz prvu kosinu, i brzo uđite u malu nišu s desne strane, da se sklonite s puta prvoj metalnoj kugli koja dolazi s vrha kosine. Kad kugla prođe, idite dalje uz kosinu do mesta gde ona skreće u desno. Nemojte ići uz ovu rampu s desne strane, jer će sa plafona pasti druga metalna kugla pravo Lari na glavu. Da je izbegnete, siđite u malu jamu levo od te rampe, pa se popnite na stazu iznad rampe i idite levo dok kugla ne padne na rampu s desne strane. Popnite se na kamen levo, i na najvišu stazu na vrhu sobe. Čim stanete na sredinu ove staze, sa plafona pada treća metalna kugla Lari na glavu. Da je izbegnete, kad se popnete na najvišu stazu u sobi, okrenite se u levo i trčite dijagonalno u levo da Lara padne preko ivice staze na pod sobe, i na taj način se skloni s puta kugli koja pada s plafona. Opet se popnite uz rampe na gornju stazu gde je pala treća kugla i potom se popnite uz dvoje merdevine u jednu jako mračnu sobu sa stubovima.

U krajnjem desnom uglu ove sobe nalazi se prekidač. On otvara vrata na zidu levo od prekidača. Pre nego što izađete, ubijte jednog tigra koji vam dolazi s leđa. Potom prođite kroz otvorena vrata do okna s merdevinama. Pre nego što krenete niz merdevine, upalite baklju i penjite se sa bakljom u ruci. Spustite se niz merdevine dok Larine noge ne budu tačno iznad prvog noža. Posmatrajte kretanje noža; čim se sečivo pomeri u stranu, pustite Akciju da Lara propadne malo niže i opet pritisnite Akciju da se Lara uhvati za merdevine ispod noža. Silazite dalje do drugog noža i ponovite isti postupak da ga pređete. Padnite ka kosinu i skliznite u prostoriju sa kružnim sečivima.

Okrenite se prema sečivima i posmatrajte njihovo kretanje. Jedno sečivo se kreće levo-desno a drugo se kreće napred-nazad. Najlakši metod da ga pređete jeste da ih pređete jedno po jedno. Posmatrajte sečivo koje se kreće levo-desno. Čim sečivo ode u levo, potrčite dijagonalno u desno u ugao sobe gde ste bezbedni od oba sečiva. Potom se okrenite u levo i posmatrajte drugo sečivo, koje se sada kreće levo-desno. Čim sečivo ode u levo, potrčite napred i uđite u hodnik koji vodi nazad u glavnu prostoriju hrama, na drvene krovne grede. Čim uđete, ubijte dve ptice sa desne strane, i pazite da ne padnete sa ivice grede na pod hrama ispod, jer ćete morati da se vratite istim putem kojim ste dovde i došli.

Sačuvajte poziciju za svaki slučaj, i velikim skokom skočite na gredu s leve strane, gde se nalazi dugme na zidu. Dugme otvara kapiju na suprotnoj strani prostorije, ali samo privremeno. Imate oko 10 sekundi da stignete do kapije pre nego što se zatvori. Dakle, pritisnite dugme, izvedite kolut i potrčite napred. Skočite sa ivice grede na široku gredu ispred, trčite još korak-dva napred pa skočite na sledeću gredu. Tu trčite nekih tri-četiri koraka, pa skočite na poslednju gredu i projurite kroz kapiju pre nego što se zatvori. Sledite hodnik do sledeće prostorije.

U ovoj prostoriji vidite kamenu stazu sa bodljikavim vrećama koje se ljuljaju iznad staze, i bazene lave s leve i desne strane. Priđite što bliže prvoj vreći, stojeći na desnoj ivici staze. Kad vreća ode u levo, potrčite samo dva-tri koraka da prođete mimo vreće, ali da ne naletite na sledeću. Ponovite ceo postupak dok ne dođete na drugu stranu staze. Tu se nalazi tunel sa lavom, i zatvorenom kapijom na drugoj strani. Levo i desno od ovog tunela nalaze se dva dugmeta; jedno dugme koje otvara kapiju na kraju hodnika, a drugo dugme koje podiže metalnu platformu iznad lave u hodniku. Prvo pritisnite dugme s desne strane, da podignete pod, pa skočite u levo i pritisnite dugme da privremeno otvorite kapiju na kraju hodnika. Brzo utrčite u hodnik pre nego što se pod opet spusti, pretrčite preko njega pa preko platformi koje se ruše, pa kroz vrata pre nego što se zatvore. Kad uđete u veliku prostoriju sa centalnom stazom iznad bazena lave, nastavite da trčite i ne zastajkujte. Jedna kugla se kotrlja iza Lare, i morate biti brži od nje. Samo držite Napred, i kad Lara dođe pred kraj kamene staze, izvedite Kolut (Roll), i držite kursor Dole + Akciju da naterate Laru da se uhvati za ivicu staze. Kugla će pasti preko nje u bazen s lavom i neće je povrediti. Potom se popnite na kamenu stazu koja je sada bezbedna.

DVORANA SA KIPOM ZMAJA: Okrenite se prema velikom kipu zmaja, i sa ivice staze skočite velikim skokom s Akcijom da se uhvatite za ivicu male platforme odmah ispod zmajevih čeljusti. Tu ćete naći Zmajev žig (Dragon Seal). Odatle skočite dijagonalno u desno na platformu desno od kipa zmaja, i popnite se uz dva kamena do prolaza. Pre nego što uđete u prolaz, uzmite okvir za Automatske pištolje. U mračnoj prostoriji iza kipa zmaja ubijte dva mala pauka i uzmite još dva okvira za Automatske pištolje. Povucite prekidač u prostoriji da promenite raspored kamenja i platformi iznad bazena lave u dvorani sa kipom zmaja. Idite od prekidača levo i izađite kroz prolaz na toj strani da se vratite u veliku dvoranu.

Siđite niz kamenje pored zmaja do najnižeg kamena tik iznad bazena s lavom. Odatle skočite velikim skokom na sledeći niski kamen iznad lave pravo ispred, pa opet velikim skokom skočite na treći kamen. Tu se okrenite u desno, velikim skokom skočite na zakošeni kamen na sredini bazena. Odskočite s te kosine pre nego što Lara sklizne u lavu, i držite Akciju da se uhvatite za zadnju stranu malo višeg zakošenog kamena. Popnite se na njega, skliznite malo i odmah skočite na visoki ravni stub koji se nalazi baš ispred kipa zmaja. Tu se okrenite u desno i velikim skokom s Akcijom skočite na visoki stub pored zida. Popnite se na taj stub, okrenite se u desno i velikim skokom skočite na mali kamen pored zida. Tu sačuvajte poziciju. Sa sredine tog kamena skočite na ukrašenu crvenu dasku pored zida, držite Napred dok Lara leti kroz vazduh kad se odbaci od daske, i sletećete na kosi zid iznad ulaza u dvoranu. Čim Lara doskoči na ovaj zid, držite Nazad + Akcija da naterate Laru da se uhvati za ivicu zida iza nje, kako biste se sklonili s puta velikoj metalnoj kugli koja dolazi odozgo.

Kad kugla prođe, popnite se opet na zid, pa se okrenite u desno, da vam zmaj bude s desne strane. Treba da skočite na kamen ispred, preko nižeg dela zida koji je strm. Skočite običnim skokom sa ivice na taj kamen, i odmah skočite unazad, na prvi kamen, da se sklonite s puta još jednoj metalnoj kugli koja se kotrlja sa vrha zida. Skočite nazad na drugi kamen, pa potom velikim skokom na sledeći kamen, pa se okrenite tako gledate u veliki kip zmaja na drugoj strani dvorane. Sa ovog kamena siđite na strmu stazu s leve strane i skliznite niz nju okrenuti nizbrdo. Kad Lara stigne do odskočne daske u podnožju staze i odskoči od nje, držite Napred da je naterate da doskoči na drvenu platformu ispod tavanice dvorane. Sa ivice ove platforme skočite velikim skokom s Akcijom na platformu s desne strane dvorane, popnite se na nju i uzmite zmaja od žada (tajna #3) sa nje. Za sve tri nađene tajne bićete nagrađeni sa 8 para okvira za Uzi. Sa drvene platforme skočite nazad na zakošeni zid, na stazu najbližu zidu dvorane s leve strane.

Treba da skočite na deo staze od crvenih cigala. Zmaj vam je iza leđa. Sa polovine ove staze skočite da se uhvatite za ivicu malo višeg kamena na stazi s desne strane. Tu skočite velikim skokom na kamen s desne strane, ubijte jednu pticu, pa se okrenite tako da vam kip zmaja bude iza leđa. Skočite dijagonalno u desno da se uhvatite za ivicu višeg kamena na sledećoj stazi. Odatle skočite velikim skokom na kamen s leve strane, i najzad, na kamen u uglu dvorane, gde se nalazi prolaz. Uđite u sobu i u krajnjem desnom uglu nađite pokretnu kutiju uvučenu u zid. Izvucite je dva puta u nazad, uđite u sledeću prostoriju i povucite prekidač na zidu da otvorite podni kapak. Spustite se u tunel ispod, odmah pored jedne metalne kugle. Čim krenet niz hodnik, ta kugla će početi da se kotrlja, zato trčite brzo do kraja hodnika i skrenite u hodnik levo, gde ste bezbedni. Sledite taj hodnik dok se ne vratite nazad na drvene grede iznad glavne prostorije hrama.

Sa drvenih greda ubijte dva tigra koji se šetaju u dvorani ispod, spustite se bezbedno sa grede na pod dvorane, pa upotrebite Zmajev žig u ključaonici da otvorite kapiju. Siđite niz hodnik do hodnika sa kružnim sečivom. Požurite da se sklonite u malu nišu sa desne strane gde ste bezbedni od sečiva. Posmatrajte kretanje sečiva, i kad ono ode u levo, istrčite u hodnik, trčite dalje napred pa uđite u nišu s leve strane da se sklonite sečivu s puta. Sačekajte opet da sečivo ode u desno, izađite u hodnik, pa skrenite na kosinu s desne strane. Skliznite u plitki bazen, gde ćete naći MM pored jednog skeleta. Osmotrite brzo prostoriju i locirajte tri prekidača, jedan na prednjem zidu, i po jedan s leve i desne strane. Požurite da upotrebite sva tri prekidača i otvorite vrata u desnom uglu, da biste mogli na vreme da izađete iz prostorije, pre nego što se plafon sa sečivima spusti dovoljno nisko da ubije Laru.

PODVODNA STRUJA: U sledećoj prostoriji popnite se na kamen s desne strane vodopada, skočite velikim skokom sa Akcijom na kamen s leve strane, pa se popnite na stazu iznad vodopada. Uskočite nakratko u duboki bazen da namamite jednu ribu, popnite se nazad na stazu iznad vodopada i ubijte tu ribu pre nego što krenete dalje. Uskočite opet u bazen i probajte da plivate u široki podvodni tunel s leve strane. Ne ide, zar ne? Jaka struja sprečava Laru da uđe u taj tunel. Zato pronađite podvodnu polugu s desne strane, odmah pored zatvorene kapije, i povucite je da zatvorite jedna vrata na kraju tunela i tako smanjite podvodnu struju. Sad možete da uplivate u taj tunel, ali pre toga, uzmite vazduh. Zapazićete takođe da se nivo vode podigao i da se visoko iznad podvodne poluge nalazi jedan vazdušni džep, kao i zatvorena kapija iznad njega. Pronađite još jedan takav vazdušni džep s leve strane, odmah iznad vodopada, popnite se iz vode i sa kamena uzmite VM i par mina. Kada Lara ima punu liniju vazduha, uskočite nazad u vodu i plivajte kroz podvodni tunel.

Sa desne strane ovog tunela zapazićete jednu podvodnu polugu, ali nemojte da je povlačite, jer ćete s tom polugom opet da aktivirate podvodnu struju. Umesto toga, uplivajte u tunel s desne strane, baš preko puta te poluge, i uzmite MM sa poda tog tunela. Potom povucite podvodnu polugu s leve strane tunela da otvorite kapiju s desne strane tunela. Uđite kroz otvorenu kapiju i povucite još jednu podvodnu polugu da otvorite veliku kapiju u prvom bazenu, pored prve poluge. Vratite se u široki tunel, i ako će Lara brzo da izgubi vazduh, povucite onu podvodnu polugu koju ste maločas zanemarili, i pustite da struja vrati Laru u glavni bazen. Uzmite vazduh, pa opet zaronite i plivajte kroz veliku otvorenu kapiju pored poluge koju ste prvu povukli. Tu ćete naći još jednu podvodnu polugu, povucite je i otvoriće se ona kapija u vazdušnom džepu iznad. Ako ste spustili nivo vode pomoću prethodne poluge, morate opet da povučete prvu podvodnu polugu da podignete nivo vode do kapije koju ste otvorili, pa plivajte naviše ka njoj i popnite se u prolaz iznad vode.

Iz hodnika ubijte jednu ribu koja pliva u plitkom bazenu u sledećoj prostoriji, pa sa dna bazena uzmite dve kutije sačme. Obiđite centralni kamen i popnite se na njega sa zadnje strane. Uzmite okvire za M-16. Potom uđite kroz prolaz koji se nalazi desno od ulaza u prostoriju i zapazite zid sa sečivima s desne strane koji je trenutno nepokretan. Krenite levo i povucite prekidač na zidu. To će otvoriti kapak u uglu tunela, i zid sa sečivima će krenuti ka Lari. Idite levo od prekidača i uskočite kroz otvoreni kapak u tunel s vodom. Pustite da vodena struja odvuče Laru do kraja tunela, gde ćete naći Zlatni ključ (Gold Key). Vrata pored ključa će se automatski otvoriti, pa prođite kroz njih i izađite kroz podvodni tunel do prvog jezera u pećini gde ste već bili. Tu skrenite levo i popnite se na drvenu platformu pored merdevina gde ste već bili. Upotrebite ključ u ključaonici da otvorite kapiju s leve strane.

Uskočite u vodu i plivajte kroz otvorenu kapiju u mračni tunel. Na proširenju skrenite desno, pa opet desno i uđite u malu prostoriju sa stubovima. Kapija će se zatvoriti iza Lare, a jedna riba će početi da je gricka u prolazu. Brzo pokupite MM iz levog ugla, pa pronađite podvodnu polugu na centralnom stubu u prostoriji, i povucite je da otvorite obe kapije koje vode nazad u podvodni tunel iz kog ste došli. Brzo izađite iz prostorije nazad u tunel i plivajte napred i u krajnji desni ugao, gde ste sada otvorili jedan kapak u rešetki. Plivajte naviše ka površini jezera u pećini, pa požurite da izađete iz vode u tunel s desne strane, jer se prvoj ribi pridružila još jedna riba. Ubijte ih ako želite, pre nego što krenete dalje.

PEĆINA SA PAUKOVIMA: U ovoj pećini je jako mračno, i ako vam ponestaje baklji, upotrebite stari rejderski trik: povećajte osvetljenje vašeg monitora na maksimum. Takođe, pucanje iz duplih pištolja baca malo svetlosti oko Lare, pa i njima možete u nuždi da se poslužite. Široki tunel vodi u veliku mračnu pećinu sa paukovima. Ubijte usput dva mala pauka. Na proširenju tunela idite levo i nađite kutiju baklji na zemlji. Ovde ubijte još dva mala pauka koji izlaze iz male niše desno od baklje. Okrenite se leđima ka niši i idite napred preko hodnika do sledeće niše gde će vas napasti još dva mala pauka. Krenite desno od te niše do račvanja i bacite pogled u tunel s desne strane. Videćete municiju koja leži na zemlji. Idite i uzmite okvire za Uzi, pa ubijte jednog džinovskog pauka koji će vas napasti kada uzmete municiju.

Sad idite levo pa kroz tunel dalje u pećinu. Ubijte usput jednog malog pauka koji iskače iz niše s leve strane, pa sledite široki pećinski tunel do velike pećine na čijoj tavanici visi veliki svetlucavi grozd paukovih jaja. U ovoj pećini ubijte jednog džinovskog pauka, pa idite ka levom uglu gde ćete ubiti još jednog džinovskog pauka. Obiđite pećinu i vratite se do prolaza iz koga ste došli, gde se sada nalazi još jedan džinovski pauk, pa ubijte i njega. Za sada je vazduh čist, pa možete da počnete uspon ka izlazu. U centru pećine nalazi se jedan visoki usamljeni stub. Ako ste okrenuti leđima ka ulazu u pećinu, obiđite taj stub s desne strane, i u krajnjem desnom uglu pronađite niži stub na koji Lara može da se popne. Sa njega skočite velikim skokom sa Akcijom na malo viši stub s leve strane. Popnite se na taj stub, pa se okrenite u suprotnom smeru i skočite običnim skokom sa Akcijom na malu platformu iznad prvog stuba.

Na ovoj platformi okrenite se prema grozdu paukovih jaja i potražite jedan braon kamen s leve strane ovog grozda. Skočite velikim skokom dijagonalno u levo na taj kamen, pa običnim skokom na širu braon stazu na levoj strani (ako vam je grozd s desne strane). Na ovoj stazi napašće vas džinovski pauk, i najbolja taktika je sledeća: čim doskočite na stazu, odmah skočite unazad na prethodni kamen i odatle ubijte pauka, pa skočite nazad na stazu. Sa ove staze skočite velikim skokom s Akcijom na centralni stub ispod grozda paukovih jaja, pa skočite velikim skokom sa Akcijom na sledeći visoki stub, odakle najzad možete da skočite u prolaz koji vodi ka izlazu (običan skok s Akcijom). Kad dođete visoko iznad bazena, skočite velikim skokom sa Akcijom na centralni stub i uzmite Srebrni ključ (Silver Key) sa stuba. Uskočite u vodu i plivajte nazad u prvu pećinu, pa skrenite desno i vratite se do pročelja dva hrama. Kad izađete iz vode, idite desno ka malom hramu i otključajte kapiju pomoću ključa koji ste upravo pronašli.

UNUTAR MALOG HRAMA: Uđite u prostoriju sa kosinom na levoj strani. Popnite se na prvi blok na kosini, pa skočite dijagonalno u levo da se uhvatite za ivicu kamena iznad. Čim se Lara popne na taj kamen, jedna metalna kugla će krenuti niz kosinu ka njoj. Najlakši način da je izbegnete jeste da skočite u desno nazad na kosinu i prvi blok, i kad kugla prođe, onda možete opet da skočite na viši kamen. Ako ste brzi i vešti, možete sa drugog kamena odmah da skočite sa Akcijom dijagonalno u desno na treći kamen. Čim se Lara popne na treći kamen, dolazi druga metalna kugla, pa morate ili da skočite u levu stranu nazad na kosinu i drugi kamen, ili da skočite dijagonalno u levo u tunel iz kog dolazi kugla. U tom tunelu, u uglu, naći ćete okvire za Automatske pištolje. Kad ih uzmete, idite kroz prolaz s leve strane prema visećem mostu iznad pročelja hramova. Na visećem mostu ubijte jednog tigra, a u prostoriji na drugoj strani mosta ubijte jednu pticu i još jednog tigra.

U ovoj sobici popnite se na strmi blok u desnom uglu i odskočite od njega na ravan stub. Skočite na crveni stub u uglu pa se popnite na crveni blok s leve strane. S desne strane nalazi se strmi hodnik, ali su vrata u njemu zatvorena, zato idite levo, u prostoriju sa kružnim sečivom. Idite u krajnji ugao prostorije i stanite uza zid i okrenite se prema sečivu. Kad ono ode u levo, skočite na stazu sa sečivom pa odmah skočite na sledeću stazu, pre nego što se sečivo vrati ka vama. Idite desno u sledeću sobu, gde se nalazi nepokretno kružno sečivo i skelet pored koga ćete naći VM i dva para okvira za Uzi. Izađite na viseći most i idite do planinske litice gde ćete naći dugme koje otvara kapiju u onom strmom hodniku. Kružno sečivo u sobi će se pokrenuti i kretaće se celom dužinom preko visećeg mosta do planinske litice. Najlakši način da ga pređete jeste da krenete odmah za njim kad se odbije od planinske litice. Čim uđete u sobu sa kosturom, idite levo da se sklonite s puta sečivu kad bude počelo da se vraća.

Ubijte jednu pticu koja će se pojaviti nakon što ste pritisli dugme, pa se vratite u sobu s prvim sečivom. Čim uđete u nju, sečivo će vam biti s leve strane. Idite pravo i skliznite unazad niz strminu iznad bazena s lavom. Uhvatite se za ivicu strmine i spustite se niz merdevine sve do kraja. Pustite se sa merdevina i uhvatite se za platformu ispod. Na njoj ćete naći okvire za Uzi. Sledite hodnik na toj platformi do otvora u podu i propadnite kroz njega u jezero na pročelju hrama. Popnite se do malog hrama, pa još jednom se popnite uz strminu sa blokovima, pređite viseći most i vratite se u crvenu sobu. Na isti način kao maločas popnite se na crveni blok u uglu ispod strmog hodnika, pa na crveni blok s leve strane bloka u uglu. Sačuvajte poziciju.

Odatle velikim skokom uskočite u strmi hodnik, pravo na prvu odskočnu dasku. Držite kursor Napred ali samo nakratko, da Lara ne bi omašila sledeću odskočnu dasku. Na isti način skočite sa druge odskočne daske na treću, pa na četvrtu, i kad se Lara odbije od četvrte daske, držite Akciju da se uhvati za ivicu na drugoj strani hodnika. Ubijte jednu pticu usput pa skočite dijagonalno sa Akcijom da se uhvatite za ivicu gornjeg hodnika, gde ste upravo otvorili duplu kapiju. Sledite taj hodnik dok ne uđete u veliku dvoranu sa jezerom lave.

GLAVNA ODAJA HRAMA: Kad uđete u ovu veliku dvoranu, osim bazena lave, zapazićete i nekoliko spuštenih platformi, merdevine i dva velika zlatna spiralna stuba u obliku zmaja: jedan zmajski stub s desne strane, a jedan u krajnjem levom uglu dvorane. Kada ste osmotrili dvoranu, idite napred do kraja platforme kraj ulaza, i skočite dijagonalno u desno na malu platformu sa ključaonicom. Odatle skočite dijagonalno u desno u nišu sa pokretnim zidom sa sečivima. Požurite ka supotnoj strani niše, skočite na kamen ispod merdevina, sa leve strane, i uz levu stranu merdevina se popnite naviše, pre nego što sečiva stignu do Lare. Na vrhu merdevina idite desno i padnite na platformu iznad. Tu uđite u mračnu prostoriju sa pokretnim zidom sa sečivima na levoj strani, idite desno i brzo skočite da se okačite za merdevine u uglu, pre nego što sečiva stignu do Lare. Popnite se uz merdevine do mračnog vijugavog hodnika i sledite ga do kraja, gde ćete naći jedan prekidač. Povucite ga da otvorite jednu kapiju u vijugavom hodniku iz kog ste upravo došli. Vratite se do te kapije koja je sada s desne strane, i izađite na platformu visoko iznad bazena lave, preko puta velikog kipa zmaja.

Skočite velikim skokom sa Akcijom na platformu sa leve strane, pa običnim skokom na sledeću platformu i okrenite se u desno. Sa ivice platforme skočite običnim skokom sa Akcijom da se uhvatite za ivicu šarenog zmajskog stuba, popnite se na njega i uzmite Ključ od glavne odaje (Main Chamber Key). Sačuvajte poziciju kad uzmete ključ, i siđite sa stuba na zmajev vrat na levoj strani. Padnite na kosinu ispod i klizajte niz zmajev vrat do podnožja stuba. Na poslednjoj kosini koja je jako kratka, skočite i padnite na blokove iznad lave. Siđite na najniži blok koji se nalazi preko puta otvorene kapije kroz koju ste ušli, i opet sačuvajte poziciju. Izvedite veliki skok na platformu desno od otvorene kapije. Ovaj skok ume da bude nezgodan, jer Lara može da udari u kapiju i padne u jezero lave, a jedan stub stoji njoj sa desne strane, i otežava joj skok dijagonalno u desno.

Kad se vratite na glavnu platformu, opet skočite na onu malu platformu sa ključaonicom, i upotrebite ključ da otvorite jedan kapak na dugačkim merdevinama nedaleko odatle. Skočite nazad na veliku platformu, idite desno i velikim skokom skočite na metalnu platformu koja se u međuvremenu podigla. Odatle skočite ka merdevinama i popnite se njima do gornje odaje. Siđite s merdevina na desnoj strani, pošto se na levoj strani nalazi gorionik. Okrenite se leđima ka merdevinama i skočite preko sečiva ka sledećim merdevinama. Popnite se njima do vrha i vratite se nazad u onaj mračni vijugavi hodnik, ovog puta kroz otvoreni kapak na podu. Idite malo napred uz kosinu, skrenite levo i prođite kroz otvorenu kapiju. Sada se nalazite na vrhu glavne odaje, preko puta drugog kipa zmaja i spiralnog stuba. Okrenite se u levo, skočite velikim skokom sa Akcijom na malu platformu, pa običnim skokom na platformu u uglu. Odatle skočite velikim skokom na zakošeni stub s desne strane, i sa njega odmah odskočite da padnete na ravan deo zmajevog vrata.

Tu se popnite merdevinama na centralnom stubu do mračne prostorije sa kosinama, merdevinama i noževima. Ne silazite na pod prostorije s leve strane, već nastavite da se penjete sve dok ne budete visili ispod prvog noža. Lara treba da visi na drugoj prečki ispod noža. Odatle skočite unazad sa merdevina na strmi blok. Pre nego što Lara sklizne na pod, skočite sa strmog bloka na sledeće merdevine. Penjite se njima do drugog noža, i sa druge prečke ispod noža skočite unazad sa kolutom da se uhvatite za merdevine iza Lare. Penjite se još naviše skoro do vrha, i siđite s merdevina u crveni hodnik s desne strane. Napravite par koraka u tom hodniku da završite nivo.

CUT-SCENA: Lara se vratila u odaju gde se čuva Bodež Ćijan, ali Bodež više nije tu; očigledno da ju je Bartoli pretekao. U senkama Lara može da vidi kako članovi Bartolijevog kulta izvode neki ritual. Bartoli tada uzima Bodež i zariva ga sebi u srce. Kada Bartoli padne na zemlju, njegovi plaćenici ga odnose na svojim ramenima. Naravno, Lara ide krišom za njima.